El dia de hui, ha sigut també intens, la veritat és que no es perd un minut.
Les classes comencen matí, i com hui ja teníem clar on calía anar i amb qui, hem començat a treballar amb molta puntualitat .
Treballem sembre en grup o per parelles. La classe comença amb un tòpic, i comencem fent una "plutja d'idees" que semblem rellevants al tòpic proposat.
De seguida, la professora ens anima a que fem una discussió en parelles, ens dona 4-5 minuts depenent del tema i ella pren nota de les nostres intervencions, però de forma molt discreta. Vull dir, que nosaltres anem a la nostra i ella no interferix amb el nostre treball.
En passar el temps previst, ens encoratja a fer una posada en comú, i, o bé cada grup o bé de manera individual, exposem les nostres conclusions o propostes.
I és en eixe moment, quant ella ens informa d'aquelles coses que podrien millorar-se o que han de corregir-se.
Ahir vos vaig ensenyar el tipo de pissarres que utilitzen per a donar les classes, la veritat és que sembla una ferramenta molt útil. Quant nosaltres donem la nostra informació, ella va anotant-la a la pissarra. El seu funcionament sembla fàcil, és com un ordinador, només que no necessita projector per a funcionar,. Diria que és com una tauleta, MOLT GRAN, penjada a la paret de l'aula, amb un teclat sense cable. I quant ella té el document confeccionat, queda guardat i al final del dia ens lliura imprés tot allò que ha semblat rellevant.
Jo crec que en podríem fer una prova pilot al centre, no?.... algú o alguna voluntari/a?
De segur que voluntaris no en falten...😀
ResponderEliminarDeixaré una llista a la sala de professorat!!!
Eliminar